Du får jobbe med:
- Strategisk og taktisk salg av våre ERP løsninger til nye og eksisterende kunder.
- Bistå i utvikling, leveranse og implementering av ERP løsninger.
- Koordinere leveranser og følge opp kunder i henhold til avtaler og kontrakter.
Vi ser etter deg som har:
- Høgskole- eller universitetsutdannelse på minimum bachelornivå.
- Kunnskap om, og interesse for prosesser og arbeidsflyt innen ERP.
- Erfaring fra Microsoft Dynamics 365 og prosjektarbeid/prosjektledelse.
- Evner til å bygge nye relasjoner og ivareta eksisterende.
- Interesse for digitalisering og teknologiske framskritt.
- Har fokus på kundetilfredshet og inntjening.
Du må kunne jobbe selvstendig, men også som del av et team. Vi legger vekt på kunnskapsdeling og verdsetter evnen til å spille på lag. Søkere må beherske norsk muntlig, samt engelsk muntlig og skriftlig. Det er også en fordel om man forstår andre nordiske språk. Erfaring fra sjømatbransje eller industriell produksjon er en fordel.
Hvorfor skal du søke stillingen?
Triangel Business Solutions er et innovativt selskap som er opptatt av både faglig og personlig utvikling av sine medarbeidere. Vi har et godt arbeidsmiljø med humør og begeistring. Du vil inngå i vårt Business Central team og bli med på vår videre satsning i et spennende marked. Vi byr på konkurransedyktige betingelser med gode forsikrings- og pensjonsordninger.
Arbeidssted: Ålesund eller Trondheim
Varighet: Fast
Søknadsfrist: 28. januar 2021
Tiltredelse: Snarest
Triangel har kontor i Ålesund, Molde og Trondheim.
Spørsmål vedrørende stillingen rettes til:
Even Aasen, Product Manager på mobil +47 930 22 795 eller mail: even.aasen@triangel.no
Geir Brigt Hoff, CEO, på mobil +47 980 73 000 eller mail: geir@triangel.no