Lei en markedssjef Triangel grafia

Vi leier markedssjef i 20 % stilling fra Grafia

-For å nå potensielle kunder i en hektisk hverdag og med krav til personvern (GDPR) trengte vi å få tilført kompetanse på digital markedsføring for økt synlighet, sier Geir Brigt Hoff, CEO hos Triangel Business Solutions AS.

-Vi trengte en markedssjef som kunne jobbe en dag i uka med våre digitale kanaler. En slik stillingsprosent er vanskelig å tilby en nyansatt – vi så muligheten ved å leie dette hos Grafia, fortsetter Hoff .

Nå tar kunden kontakt med oss

-Vi er glade for å se at den nye markedsstrategien skaper leads og økt oppdragsmengde. Og at vi slipper «Cold Calling», smiler en fornøyd Hoff.

Nå bruker vi våre ressurser på å levere til kunden

Vi er helt avhengig av at markedsaktivitetene vi jobber med skaper engasjement og at kundene lett finner informasjonen de trenger om våre løsninger. Det kan være via vår nettside, gjennom sosiale medier, ved å laste ned ebøker, lese en blogg om hva kundene synes eller via søk på Google. Slik får vi også interessenter som har satt seg godt inn i våre løsninger og er klare til dialog, fortsetter Geir Brigt Hoff. 

Grafia forstår vårt behov

-Grafia tar hånd om all vår markedsaktivitet. Det gode samarbeidet bærer preg av god forståelse for vårt produkt, vårt marked, samt at vi opplever en god kjemi mellom våre ansatte og Grafia, sier han.

SLIK JOBBER VI MED MARKETING

Jobber tett – med deling av skjerm 
-Selv om Grafia er i Molde og flere av våre konsulenter sitter i Ålesund har vi tette og gode arbeidsmøter. Vi har en effektiv hverdag med deling av skjerm i Teams og vi sparer dermed både reisetid og reisekostnader på denne måten, forteller Hoff. 

Deling av aktuelle saker og blogger 
-Gjennom blogging deler vi våre kunders historier i tillegg til både tips og råd rundt våre løsninger. Slik får vi synliggjort flere sider av vårt produkt, noe som er til stor hjelp når kunden er i en beslutningsfase. 

eBøker gir flere leads
-Vi har laget flere eBøker. Planlegger du å gjennomføre eks. ISO sertifisering i din virksomhet, får du en konkret beskrivelse hvordan dette raskt og enkelt kan gjennomføres i eBoken. 
Slik får kunden innholdsrike tips i en fase der de er på jakt etter informasjon.  
Når kunden laster ned eBoken får vi beskjed om dette og kan følge dem opp på en god måte. 

Annonser i sosiale medier 
-I annonsene i sosiale medier kan vi velge hvilket område, kjønn, alder og interesser som skal se kampanjen. Til hvilken pris og varighet. Dette leder interessentene direkte til hjemmesiden vår. 

Vi er mer synlighet ved søk i Google 
-Søkeord har vi jobbet mye med og i tillegg har vi Google Ads som hjelper interessenter å finne oss. For oss er det viktig å være synlig når folk har et behov og søker på Google etter løsninger. 

Analyser - gir kontinuerlig forbedring

-Vi har gode analyseverktøy både i blant annet Google Analytics og sosiale medier, og følger med og justerer underveis. Slik kan vi se resultatet av kampanjer som Grafia setter opp og hva folk klikker på, avslutter Geir Brigt Hoff. 

Om Grafia

Grafia er et digital reklamebyrå i Molde som har spesialisert seg på B2B markedsføring i digitale kanaler. De tilbyr strategisk design, digital markedsføring, foto, film og reklame. Noen prosjekter.

Ta kontakt med Geir Brigt Hoff

CEO og har betydelig ledererfaring og lang fartstid fra industrien.

Jobber med:

  • Ledelse- og styringssystem
  • Kvalitetsledelse
  • ISO-sertifiseringer
  • Strategi og forretningsprosesser
  • Salg og marked

geir.brigt.hoff@triangel.no
+47 98 07 30 00

Geir Brigt Hoff Ta kontakt
Del gjerne
Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Denne nettsiden bruker cookies. Ved å fortsette å bruke denne nettsiden samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler